طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای در بوشهر

گروه مای لیان، یک شرکت متخصص در زمینه طراحی سایت فروشگاهی در بوشهر است که با توجه به نیازهای هر مشتری، به طور شخصی سایت فروشگاهی منحصر به فردی برای آن طراحی می کند. سایت فروشگاهی، یک ابزار بسیار موثر برای فروش محصولات و خدمات است.

گروه مای لیان، با توجه به تجربه خود در طراحی سایت فروشگاهی، ارائه خدماتی شامل طراحی وب سایت، خدمات سئو سایت در بوشهر، توسعه برنامه نویسی و ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می دهد. تیم طراحی مای لیان، در زمینه طراحی سایت های فروشگاهی در بوشهر با تکیه بر تجربه، دانش و ابزارهایی که به دست دارند، بهترین کارها را برای مشتریانشان ارائه می دهند.

اگر شما هم به دنبال یک سایت فروشگاهی با طراحی منحصر به فرد و کارایی بالا هستید، با کارشناسان ما تماس بگیرید و به طور شخصی با آنها مشورت کنید. آنها می توانند با شما در ارتباط باشند و با ارائه راهکارهایی مناسب، به شما کمک کنند تا به بهترین نتیجه در طراحی وب سایت خود برسید.

سوالی دارید؟ منتظر تماس شما هستیم

برای دریافت مشاورۀ رایگان، همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید

چرا طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی در بوشهر را به مای لیان بسپاریم؟

گروه مای لیان یک گروه طراحی سایت در بوشهر است که با سابقه بیش از 12 سال توانسته است به موفقیت‌های بی‌شماری در زمینه به بهره‌برداری رساندن پروژه‌های استارتاپی و طراحی سایت وطراحی فروشگاه اینترنتی دست یابد و بیش از 100 مجموعه تابه امروز از خدمات طراحی سایت گروه مای لیان بارضایت کامل استفاده کرده‌‌اند.

نمونه کار طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در بوشهر گروه مای لیان چیست؟

تیم طراحی سایت مای لیان، به صورت اختصاصی و از پایه برای مشتریان خود برنامه‌نویسی می‌کند به همین دلیل یکی از قوی‌ترین و جزء اولین گروه های مجری پروژه‌های استارتاپی در بوشهر می‌باشد که نمونه کار‌های بیشمار و متعددی را پیاده‌سازی نموده است.

وجه تمایز طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در بوشهر گروه مای لیان نسبت به رقبا در چیست؟

اصلی‌ترین وجه تمایز گروه مای لیان نسبت به رقبا خود طراحی اختصاصی با استفاده از زبان برنامه نویسی php در کمترین زمان و با کمترین مبلغ به همراه پشتیبانی نامحدود زمانی می‌باشد.

طراحی فروشگاه آنلاین چه مدتی زمان می‌برد؟

با توجه به نوع پروژه و میزان امکانات و خدمات درخواستی مشتری، زمان طراحی متفاوت است که بصورت حدودی بین 20 تا 30 روز زمان می برد.

هزینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در بوشهر چقدر است؟

هزینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در بوشهر با احتساب 15% تخفیف ویژه برای مشتریان ساکن بوشهر سنجیده می‌شود اما معیار تعیین سنجش هزینه نوع پروژه در خواستی مشتری می‌باشد.
گروه مای لیان در جهت کاهش هزینه‌های مشتریان خود که تمایل به طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خود با کمترین مبلغ را دارند اما تمایلی به استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس و جوملا و غیره را ندارند نمونه سایت‌هایی در قالب آماده به عنوان پکیج طراحی سایت تدوین نموده است که شما می‌توانید با انتخاب این پکیج‌ها در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در بوشهر گروه مای لیان با چه زبان برنامه نویسی انجام می‌شود؟

گروه مای لیان به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های طراحی سایت در مشهد از زبان برنامه نویسی php برای طراحی سایت مشتریان خود استفاده می‌کند.

پشتیبانی پس از طراحی فروشگاه آنلاین به چه صورت است؟

پشتیبانی پروژه‌های طراحی سایت گروه مای لیان به صورت سالیانه انجام می شود که در سال اول این پشتیبانی به صورت رایگان است و از سال‌های بعد با حداقل مبلغ ممکن که 5 الی 15 درصد مبلغ قرارداد است، به صورت سالیانه صورت می‌گیرد.

تاثیر طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در بوشهر برای راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی چیست؟

اولین و مهم‌ترین قدم برای ورود به کسب و کارهای اینترنتی طراحی سایت فروشگاه اینترنتی می‌باشد که گروه مای لیان، برداشتن این قدم را برای شما بسیار راحت کرده است و در همین راستا خدمات طراحی سایت فروشگاه اینترنتی را به صورت ویژه همراه با مشاوره تخصصی به کاربران خود ارائه می‌دهد.

مرحله بعد از طراحی چیست؟

بعد از مرحله طراحی، باید به سراغ تولید محتوا تخصصی و سئو سایت برویم و در نهایت بحث بازاریابی و برندینگ می‌باشد، زیرا طراحی سایت بدون سئو و بازاریابی به تنهایی نمی‌تواند شما را به هدف اصلی خود که کسب سودآوری در دنیای دیجیتال است، برساند.