متفرقه

بهترین مشاغل دورکاری

remote-work

تولیدکننده محتوای سئو شده

یکی از پرتقاضاترین مشاغل امروز در دنیای وب، شغل نویسندگی برای وبسایت هاست. افرادی که می توانند محتوای با کیفیت و بهینه بنویسند درآمد خوبی را از این راه می توانند بدست بیاوند.

این افراد می‌توانند بصورت مستقیم با وبسایت‌های مختلف بعنوان نویسنده همکاری کنند یا با سایت‌های مختلف تولید کننده محتوا بصورت دورکاری همکاری کنند.

شغل برنامه نویسی

شاید برنامه نویس ها جزو اولین بیزینس هایی باشند که از همان ابتدا بصورت دورکاری فعالیت می کردند. البته هستند برنامه نویس هایی که در استخدام شرکت ها هستند و با حقوق ثابت فعالیت می کنند ولی این افراد در جامعه برنامه نویس ها اقلیت هستند چراکه اکثر افراد فعال در این حوزه تمایل دارند در سکوت و بدور از فضاهای خشک اداری به کدنویسی بپردازند.

از اونجایی که برنامه نویسی یکی از تخصص های سخت هستش، اصولن فعالین این حوزه درآمد نسبتن خوبی رو تجربه می کنند.

اگر قصد برنامه نویسی را بعنوان یک شغل انتخاب کنید، حتمن از قبل بخوبی در مورد این رشته و زیرشاخه های آن تحقیق کنید. در این شغل قراره با چالش های بسیاری روبرو شوید پس با دیدی باز وارد این شغل شوید.

مترجم زبان های خارجه

اگر به زبان خارجی تسلط دارید، یکی از شغل های دورکاری در این حوزه مترجمی می باشد. در این مسیر هم می توانید با موسسات فعال در این حوزه کار کنید یا اینکه بصورت فریلنسری از سایت های مرتبط پروژه دریافت کنید.

این مقاله در آینده باز هم بروزرسانی خواهد شد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *