مقالات سئو

رپورتاژ آگهی (رپورتاژ خبری) چیست؟

رپورتاژآگهی

امروزه صاحبان کسب و کارها برای معرفی و فروش محصول یا خدمات خود به جای اینکه یک پیام کاملا تبلیغاتی به مخاطب ارائه دهند، آن پیام تبلیغاتی را در قالب یک محتوا و انتشار آن در سایت های دیگر به مخاطب ارائه می دهند، طوریکه محتوای تولید شده ذهن و ناخودآگاه مخاطب را درگیر خدمت یا محصول می کند، و از طریق لینک هایی که درون محتوا استفاده کرده، باعث میشه مخاطب جذب وبسایتش شود. این سبک تولید محتوا و انتشارش در سایت های دیگر را رپورتاژ آگهی (رپورتاژ خبری) می گویند.

یکی از فاکتورهای مهم سئو و بهینه سازی سایت برای موتور جستجوی گوگل لینک سازی و لینک بیلدینگ می‌باشد. اگر لینک سازی درون محتوای رپورتاژ آگهی براساس معیارها و قوانین گوگل ساخته شده باشد، می‌تواند ارزش بالاتری به خود بگیرد.

مزیت رپورتاژ آگهی نسبت به خرید بک لینک

در محتوای رپورتاژ آگهی لینک‌ها و کلمات کلیدی به گونه ای در متن قرار می گیرند که علاوه بر مفید بودن برای کاربر، تاثیر منفی در سئو نیز نخواهند داشت. اما اگر بخواهید بک لینک خریداری کنید بخاطر محدودیت زمانی، اگر بعد از پایان یافتن مدت نمایش بک لینک آنرا تمدید نکنید با افت رتبه مواجه خواهید شد. اما این در حالی‌ست که در رپورتاژ آگهی یک بار برای همیشه هزینه را پرداخت خواهید کرد.

در رپورتاژ آگهی نوشتن متنی قوی و اختصاصی توسط یک تولید کننده ی محتوا که با اصول محتوای سئو شده آشنایی دارد، بسیار مهم است.

در متن رپورتاژ آگهی نباید مسقیم به خدمات یا محصولات اشاره کرد، باید متن آگهی بدون جانبداری خاصی نوشته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *